tisdag 10 maj 2011

It's doing her head in

Jag hängde på låset till receptionen och eftersom Siobhan i receptionen också gissade att det var batteriet så fick jag fylla i en blankett till vaktmästarna. Det hade slutat låta just då och hon sa att det brukar göra det men sen går det igång igen efter ett tag. Sen säger hon att hon hoppas att vaktmästarna ska hinna med det idag... Ungefär där såg jag framför mig hur lite sömn jag kommer få om det börjar tjuta i natt igen och hur bra det kommer gå på tentornadå.

Jag kanske såg desperat ut när jag sa att det hoppas jag med eftersom jag har två tentor imorn, för då var hon faktiskt väldigt gullig så hon ringde runt och jagade tag på en vaktmästare. Hon gav honom mitt rumsnummer och frågade om han kunde fixa det så snabbt som möjligt och flikade in att jag har tentor imorn och att ljudet "is doing her head in". Jag hann knappt komma upp själv och in i lägenheten så dök han upp. 

Peppar peppar så har det inte låtit någonting nu men han sa att han hoppades att det var batteriet men att jag skullegå ner till receptionen igen annars och säga till. Så finger's crossed att det var det jäkla batteriet så att jag i lugn och ro kan fokusera på tentorna nu.

Inga kommentarer: