torsdag 7 april 2011

Big Fat Gypsy Weddings

Idag har varit en riktigt slapp kväll. Jag och G har tittat på Big Fat Gypsy Weddings ikväll och det är så underhållande med deras bröllop. Det är hysteriskt! Det finns ingen stil och ju större klänning desto bättre. De får till och med sår runt höfterna eftersom klänningarna är så tunga. Fast man ska ju inte säga gypsy utan traveller men det verkar de inte brytt sig om när de valde namnet.

Efter att ha slöat framför webb-tv så ryckte vi upp oss och tog en kvällspromenad. Det är så varmt och skönt ute även om kvällarna nu. Det tycker tydligen lillebror också, de landade nyss så nu är vi i samma land i alla fall :-)

Imorn ska jag möta upp Rickard och Mika inne i city så att de slipper leta sig ut hit på egen hand. Vi ska kika runt lite på campus och sen ska vi möta G här hemma. Eftersom det är väldigt traumatiskt för G att hitta rätt buss nu när hennes morföräldrar är utomlands och hon inte får skjuts hem så är hon väldigt nöjd över att få sällskap tillbaka in till city sen ;-) Och killarna får träffa minst en av mina housemates. Kanske lyckas de skymta någon amerikan också, vem vet.

Den här bilden tog lillebror sist han var här och bildkommentaren blev fyndigt nog "Syster har funnit Jesus... i en gränd". Han är ganska rolig ibland min lillebror.

Lillebror på Guinness store house.

Det är lillebrors bilder båda två kanske jag ska tillägga, även om jag fotade den sista. Jag lånar bara och hoppas att han inte bryr sig ;-)

Inga kommentarer: