fredag 8 april 2011

Jag älskar besök!

Det är så roligt med besök och särskilt av så roliga människor, jag har nog skrattat nästan hela dagen. Och så fick jag påskägg och lite annat också. Tack så mycket mamma & pappa :-)

Nu tar vi power nap efter middag & pint på O'Neills och om ett par timmar blir det utgång.
Killarna fick se vårt äckliga kök, hälsa på en av amerikanskorna och sen gjorde vi sällskap med G in till stan. Fick ett sms av G efteråt när vi skilts åt och hon tyckte att killarna var så trevliga så hon tänker inte nöja sig med att hälsa på mig utan hon tänker flytta med mig till Sverige om alla killar är så trevliga ;-)

Glassigt värre med sol och t-shirt
Dagens höjdare var när vi åkte turistbussen förbi en äldre man som stod på en tomt och hade en rullstol utanför på gatan, den måste ha rullat iväg från stackarn. Busschauffören körde in till sidan och hoppade ur och hjälpte mannen att få tillbaka sin rullstol. Sen hoppade han igen igen och kommenterade kön bakom med att det här är ju en stor dubbeldäckare så de kan inte köra om utan får snällt vänta. Bra gjort av honom!


Inga kommentarer: