fredag 25 februari 2011

Blåbär & blåklocka

Det blev en sväng till  Dundrum shopping center idag och jag lyckades äntligen hitta till Cath Kidston. Butiken är lite som Avoca, färgsprakande och underbart. Jag skulle kunnat shoppa på mig hur mycket som helst men eftersom jag ska få med mig alla vinterkläder och en massa annat hem så skulle det innebära övervikt på planet. Men jag ska nog komma på en lösning och annars får jag väl åka över med en tom resväska och bara fylla med Cath Kidston grejer, det skulle kunna funka det med.

Vädret var så härligt idag att det blev premiär för årets första glass utomhus i solen. Alla bara njuter av det fina vädret, folk går i shorts och med palmerna runt shoppingcentret så får man en semesterkänsla. Det är bra att passa på att äta glass när man är i Dundrum för där finns Aussie Ice som har den godaste glassen. Deras blåbärsglass är inte dum alls!

Några av dagens shoppingfynd 

Mina händer doftar Blåklocka

Min gamla plånbok tappar ut småmynt så det var nödvändigt med en ny. Det var också nödvändigt med en blommig och fin sort.

Inga kommentarer: