torsdag 28 oktober 2010

Lycka!

Och det är faktiskt inte bara de materiella sakerna som gör mig lycklig även om det var trevligt att få typ halva delen av bagaget ;-) Jag har redan tjuvat en godis och nu ska jag lägga mig och läsa Aftonbladet, Nynäsposten och svensk skvallertidning. Härligt!

Jag har längtat så efter besök och nu när jag såg Sussie, Stefan, Daniel och morfar komma ut i ankomsthallen var det verkligen ren lycka! Det är så skönt med välbekanta ansikten och att få prata med folk som känt en mer än två månader... Nu har vi åkt flygbussen genom stan så de har fått se lite snabbt hur det ser ut och nu är de inkvarterade på hotellet.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Njut av godiset och ta dig en kopp kaffe med pepparkakor till. Om det känns ruggigt får de väl bli ett glas glögg.

Elisabeth sa...

Peppisarna och göggen sparar jag men kläderna, kaffet och godiset kan inte sparas ;-)