torsdag 16 september 2010

Paket

Nu vet jag att det funkar att få post hit också, låg en lapp innanför dörren igår och så fick jag gå ner till receptionen och hämta ett paket från mamma. Så nu kan jag koppla in alla USB sladdar på en gång, dricka Skellefteå AIK- och Kränkute istället för de få tesorter det finns här och tända mitt ljus ;-)

Nu ska jag iväg på min första långa dag,de andra dagarna har vi haft en eller två föreläsningar och de har nästan alla varit på en timme. Idag har jag föreläsningar mellan 9 - 14 med bara två tiominuterspauser vid kl 11 och kl 13. Känns som bäddat för huvudvärk men ska ta med vattenflaska och frukt så kanske jag klarar mig.

4 kommentarer:

Mamma sa...

Skönt att veta att man kan skicka packet till dig, det är bara att höra av sig vad du saknar.

Kram

Elisabeth sa...

Ja det var väldigt smidigt! Skönt att bara kunna gå ner till receptionen och hämta det, känns lite som att bo på hotell.
Kanske kommer på något mer sen.

Kram

Marika sa...

Här har vi också dunderlånga föreläsningar utan paus. Jobbigt! Min hjärna slutar att fungera efter sisådär en timma :-/

Elisabeth sa...

Ja exakt, jag orkar inte så långa dagar. Hjärnan stänger av om man inte får en ordentlig matpaus eller en längre paus än ett par minuter. Vet inte riktigt hurde tänker när de planerar såna dagar.